[rev_slider disseny-slider]

Disseny Gràfic

Comptem amb un departament de disseny en el que desenvolupem solucions creatives, funcionals i originals a les necessitats en comunicació visual dels nostres clients, complementant-ho amb serveis integrals de màrqueting i comunicació.

Especialitats

Crearem una identitat corporativa única i personalitzada, a partir de les seves pròpies idees i fent referència a la història i trajectòria de la seva empresa.
Aportarem un toc professional a la marca, complementant-la amb tota una sèrie d’elements de suport i difusió d’aquesta.
Logotip, papereria (targetes de visita, folis, dossiers, sobres, etc.), retolació publicitària, tèxtil, etc.
Mitjançant recursos creatius i innovadors, generem campanyes publicitàries impactants. Creem vincles emotius entre el públic objectiu i la marca. Aconseguint, així, un creixement notable de la marca, fent que la inversió sigui rentable.
Creem una atracció visual de cara al consumidor partint de la forma dels envasos dels seus productes, tenint en compte la seva funcionalitat i la gràfica aplicada.

S’acompanya del disseny publicitari, del disseny d’estands, del màrqueting i de la persuasió i percepció visual.

Dissenyem i maquetem llibres, revistes, diaris i publicacions, tenint en compte el contingut que defineix el disseny a realitzar.
Aquest, inclou tota activitat desenvolupada en un punt de venda, que pretén reafirmar o canviar la conducta de compra, a favor dels articles més rendibles per l’establiment. Els objectius bàsics del merchandising són: cridar l’atenció, dirigir el client cap al producte i facilitar l’acció de compra.
Per tant, es tracta d’augmentar la rendibilitat, col•locant el producte al lloc adequat, durant el temps determinat, de la manera establerta, amb el preu adjudicat i en la quantitat més convenient.
Consisteix en la planificació, disseny i implementació de llocs web. No és una simple aplicació de disseny convencional, ja que requereix tenir en compte la navegabilitat, interactivitat, usabilitat, arquitectura de la informació i la interacció de medis com l’àudio, el text, la imatge, enllaços y vídeos.

La unió d’un bon disseny amb una bona jerarquia ben elaborada de continguts, augmenta l’eficiència de la web com canal de comunicació i intercanvi de dades, que brinda possibilitats com el contacte directe entre el producte i el consumidor de continguts.